Dag ING, welkom Knab


Als ondernemer, hoe klein ook, moet je alert blijven. Vind ik althans. Zo heb ik per 1 januari jl. een ander boekhoudpakket in gebruik genomen. Exact eruit, Jortt erin. Nou, daar gaat een niet-boekhouder als ik ben van glimlachen. Wat een wereld van verschil! Begrijpelijker, slimmer, sneller en goedkoper. Het lijkt te mooi om waar te zijn, maar dat is het niet.
Nu sta ik aan de vooravond van nog een wijziging. De relatief dure ING zakelijke rekening ga ik opheffen en daarvoor in de plaats komt een Knab zakelijke rekening. Kleine bank, overzichtelijk, slimme app, slimme toepassingen en alles online. Het zal wel wat voeten in de aarde hebben, maar uiteindelijk loont het. Is mijn verwachting althans. Het betekent wel andere passen, creditcard... ik hoop alles in een maand geregeld te hebben.
De stand van zaken nu (27/2/18): rekening geopend, bankpas ontvangen, website werkt. Tot nu toe geen teleurstellingen dus. Wordt vervolgd.